GlobalSign neemt deel aan twee Europese beveiligingsevents in juni

05 June 2019

GlobalSign is presentator, sponsor en exposant op de Cyber Security Summit in België en de Global IT Security Summit in Londen

Londen en Leuven – 5 juni 2019 – GMO GlobalSign (www.globalsign.com), een wereldwijde certificeringsinstantie (CA) en toonaangevende aanbieder van identiteits- en beveiligingsoplossingen voor het Internet der Dingen (IoT), kondigde vandaag aan dat belangrijke woordvoerders van GlobalSign deze maand zullen deelnemen aan meerdere conferenties in EMEA.

GlobalSign is exposant, zilveren sponsor en presentator op de Cyber Security Summit van 2019. Dit evenement vindt plaats op woensdag 12 juni in het Square Meeting Center in Brussel. Daarnaast is GlobalSign ook exposant, sponsor en spreker op de Global IT Security Summit, die op 17 en 18 juni plaatsvindt in het Crowne Plaza aan de Batterseas Wharf in Londen.

Tijdens beide presentaties krijgen deelnemers meer informatie over hoe ze menselijke factoren bij Public Key Infrastructure (PKI) kunnen beperken en over flexibele cryptografie voor identiteit en verificatie. De presentaties richten zich op de cruciale rol die menselijke 'onveiligheid' speelt in IT-beveiliging, vooral op bedrijfsniveau. De lezingen behandelen ook de volgende onderwerpen:

• de basisbeginselen van PKI;
  • de voordelen van flexibele cryptografie voor het automatisch uitgeven van digitale identiteiten; en
  • hoe verificatie voldoet aan de huidige noden op het gebied van beveiliging en conformiteit.

De 2019 Cyber Security Summit presentatie details:

• Datum en tijd: woensdag 12 juni om 15:10 CEST
  • Locatie: 2019 Cyber Security Summit, Square Meeting Center, Brussel
  • GlobalSign presentator: GlobalSign’s Vice President Strategic Solutions Manager – EMEA, Ronald De Temmerman
  • Websitehttps://cyber-security.heliview.be/

Global IT Security Summit presentatie details

• Datum en tijd: maandag 17 juni om 10:00 BST
  • Locatie: Global IT Security Summit, Crowne Plaza Hotel, Batterseas Wharf, London
  • GlobalSign presentatoren: GlobalSign’s Vice President Strategic Solutions Manager – EMEA, Ronald De Temmerman en Mike Boyle, Technology Partner Manager
  • Website: https://pgsolx.com/supplychain/GISS/

Als één van ’s werelds meest diepgewortelde certiceringinstanties is GlobalSign de toonaangevende aanbieder van betrouwbare identiteits- en beveiligingsoplossingen waarmee bedrijven, grote ondernemingen, cloudserviceproviders en IoT-vernieuwers wereldwijd hun onlinecommunicatie kunnen beveiligen, miljoenen geverifieerde digitale identiteiten beheren en authenticatie en encryptie automatiseren. Zijn grootschalige Public Key Infrastructure (PKI) en identiteitsoplossingen ondersteunen de miljarden services, apparaten, mensen en dingen die deel uitmaken van het internet der dingen (IoT). GMO GlobalSign is een dochteronderneming van de in Japan gevestigde GMO Cloud KK en GMO Internet Group, en heeft kantoren in Amerika, Europa en Azië. Meer informatie vindt u op https://www.globalsign.nl.

Contactpersoon voor mediarelaties
E-mail: amy.krigman@globalsign.com