GlobalSign wint Cloud Excellence Award van Computing

02 December 2020

GlobalSign wint Cloud Excellence Award van Computing

IoT Identity Platform wint Cloud IoT Product of the Year

Leuven, 2 december 2020 – GMO GlobalSign www.globalsign.nl, een wereldwijde certificeringsinstantie (CA) en toonaangevende aanbieder van identiteits- en beveiligingsoplossingen voor het IoT, maakte vandaag bekend dat het een winnaar van de Cloud Excellence Awards is. Het IoT Identity Platform van GlobalSign won de eerste prijs voor de 2020 Cloud Excellence Awards van Computing, in het bijzonder in de categorie Cloud IoT Product of the Year. De winnende inzending van GlobalSign had alles wat de juryleden zochten: een product met duidelijk omschreven gebruiksscenario's die het IoT in een netwerk verbinden zonder de veiligheid in gevaar te brengen. De Cloud Excellence Awards erkennen de allerbeste personen, bedrijven, projecten en producten in de cloud van vandaag.

Het IoT Identity Platform van GlobalSign is een van de toonaangevende cloudgebaseerde IoT-identiteitsplatforms in de wereld. Het is een veilige, schaalbare en interoperabele identiteitsoplossing voor apparaten die de time-to-market versnelt door de integratie van IoT-beveiliging te stroomlijnen. Bedrijven over de hele wereld in sectoren zoals productie, gezondheidszorg, vermogensbeheer, meetinstrumenten, online betalingen, IoT gateways, slimme gebouwen, slimme netwerken en andere verbonden producten gebruiken ons platform om hun IoT-producten, gegevens, communicatie en IoT-ecosystemen te beveiligen.

“Het is een eer om de award voor Cloud IoT Product of the Year te mogen ontvangen. Deze erkenning bevestigt het engagement van GlobalSign om het beste in de branche voor IoT-beveiliging te bieden, ” aldus Lancen LaChance, Vice President, IoT Solutions. “In de 18 maanden sinds de lancering heeft het IoT Identity Platform onze klanten geholpen om het levenscyclusbeheer van certificaatidentiteiten mogelijk te maken, operationele PKI- en inschrijvingsuitdagingen te overwinnen, en belemmeringen voor succes weg te nemen.”

Als een van de diepst gewortelde certificeringsinstanties ter wereld is GlobalSign de grootste leverancier van betrouwbare identiteits- en beveiligingsoplossingen waarmee bedrijven, grote ondernemingen, cloudserviceproviders en IoT-vernieuwers wereldwijd hun online communicatie kunnen beveiligen, miljoenen geverifieerde digitale identiteiten kunnen beheren en authenticatie en encryptie kunnen automatiseren. Zijn hoogwaardige PKI- en identiteitsoplossingen ondersteunen de miljarden services, apparaten, mensen en dingen die deel uitmaken van het IoT. GMO GlobalSign is een dochteronderneming van het in Japan gevestigde GMO GlobalSign Holdings K.K en GMO Internet Group en heeft kantoren in Amerika, Europa en Azië. Verdere informatie vindt u op https://www.globalsign.nl.

Contactpersoon voor mediarelaties
Phone: 603-570-7060