GlobalSign opent als eerste certificeringsinstantie ter wereld een full-service kantoor in Brazilië

16 November 2021

Boston en Belo Horizonte, Brazilië, 16 november 2021 GlobalSign (https://www.globalsign.com/nl-nl), een wereldwijde Certificate Authority (CA) en toonaangevende leverancier van digitale ondertekening, identiteit en beveiligingsoplossingen voor het IoT, kondigde vandaag de opening aan van een nieuw kantoor in Belo Horizonte, Brazilië. Het nieuwe kantoor van GlobalSign is een full-service faciliteit, uitgerust om een snellere responstijd voor klanten te bieden, interactie in de lokale talen en zakendoen in de lokale valuta, zijn sterke punten die aantrekkelijk zullen zijn voor bedrijven in de regio. De nieuwe locatie stelt GlobalSign in staat volledige ondersteuning te bieden voor oplossingen voor automatisering van certificaten, digitale handtekeningen, SSL en alle oplossingen met betrekking tot Public Key Infrastructure en het beheer van de levenscyclus van certificaten, die allemaal vereisten zijn voor de Braziliaanse overheidsvoorschriften.

GlobalSign Director President Luiza Dias zal de activiteiten leiden. Bij het bedrijf sinds 2016, diende Dias eerder als sales manager in Brazilië. GlobalSign heeft al 15 identiteitsprofessionals aangenomen om de vele mogelijkheden op de Braziliaanse markt te ondersteunen.

Dit is een ideaal moment om in Brazilië te beleggen. Van het economische herstel van het land tot het niveau van voor de pandemie - waardoor grote financiële instellingen begin juni hun groeiprognoses voor 2021 voor het land verhoogden tot boven de 5% - tot een nieuwe verordening inzake computercriminaliteit die in mei werd goedgekeurd.

"We waren er sterk van overtuigd dat het planten van een vlag in Brazilië de volgende stap voor ons was, maar we wachtten op het juiste moment. Dit jaar kwam alles op zijn pootjes terecht, waardoor we met volle kracht vooruit konden", aldus Lila Kee, General Manager, Americas, GlobalSign. "Wij zijn bijzonder optimistisch over deze regio en kijken ernaar uit om ons klantenbestand uit te breiden en de identiteitsbeveiliging in deze belangrijke markt te beïnvloeden."

Als een van de meest diepgewortelde certificeringsinstanties ter wereld is GlobalSign de grootste leverancier van betrouwbare identiteits- en beveiligingsoplossingen waarmee bedrijven, grote ondernemingen, cloudserviceproviders en IoT-innovators wereldwijd hun online communicatie kunnen beveiligen, miljoenen geverifieerde digitale identiteiten kunnen beheren en authenticatie en encryptie kunnen automatiseren. Zijn hoogwaardige PKI- en identiteitsoplossingen ondersteunen de miljarden services, apparaten, mensen en dingen die deel uitmaken van het IoT. GMO GlobalSign is een dochteronderneming van het in Japan gevestigde GMO GlobalSign Holdings K.K en GMO Internet Group, en heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Meer informatie vindt u op https://www.globalsign.com/nl-nl.

Media Relaties Contactpersoon

Director of Public Relations - West