GetAccept integreert met GlobalSign

12 July 2022

Toonaangevend platform voor digitale verkoopruimten GetAccept integreert met GlobalSign voor digitale ondertekening

GlobalSign DSS maakt veilige, vertrouwde en geldige digitale handtekeningen mogelijk binnen de Adobe-productsuite en biedt ondersteuning voor eIDAS

BOSTON, Mass., 12 juli GlobalSign (https://www.globalsign.com/nl-nl) een wereldwijde certificeringsinstantie (CA) en toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale ondertekening, identiteiten en beveiliging voor het IoT, kondigde vandaag aan dat het topplatform voor digitale verkoopruimten GetAccept geïntegreerd is met de Digital Signing Service van GlobalSign. Daardoor heeft GetAccept de gebruikerservaring kunnen stroomlijnen en vereenvoudigen, AATL digitale handtekeningen mogelijk kunnen maken en kunnen voldoen aan essentiële eisen van de industrie.

Het GetAccept Digital Sales Room (DSR)-platform stelt kopers en verkopers in staat samen te werken in één beveiligde klantgerichte hub om inhoud uit te wisselen en te communiceren terwijl de koopervaring vereenvoudigd en gepersonaliseerd wordt. Het is een beveiligde, gedeelde ruimte waar verkopers informatie kunnen geven, inhoud kunnen presenteren, met kopers kunnen communiceren en met hen kunnen onderhandelen.

“GlobalSign rust GetAccept uit met een digitale ondertekeningsdienst die ons het volledige potentieel van digitale ondertekening van documenten tot ver in de toekomst biedt”, aldus Samir Smajic, CEO en oprichter van GetAccept. “GlobalSign stelt ons in staat drastisch op te schalen en klantidentiteiten te integreren in de DSR van GetAccept. Dit maakt onze digitale ondertekeningsdiensten in wezen toekomstbestendig met een betrouwbaar en veilig ondertekeningsplatform.”

Om zijn DSR-aanbod verder te verbeteren, had GetAccept een wereldwijde oplossing voor digitale handtekeningen nodig die veilig en betrouwbaar was, een oplossing die kon worden opgeschaald om aan de exponentieel groeiende vraag van het bedrijf te voldoen, en tegelijk de ervaring van de klant kon vereenvoudigen, met meer vertrouwen en veiligheid. De oplossing voor digitale handtekeningen moest ook volledig kunnen worden geïntegreerd in de DSR-mogelijkheden van GetAccept, met inbegrip van gegevensanalyse, en voldoen aan de voorschriften voor elektronische identificatie, authenticatie en vertrouwensdiensten (eIDAS) – een cruciaal element voor klanten in de EU. Ten slotte moest het DSR-platform gevalideerde, veilige en betrouwbare handtekeningen kunnen gebruiken.

GlobalSign DSS werd gekozen omdat het aan de digitale ondertekeningsbehoeften van GetAccept kan voldoen via moderne API's en omdat het meteen kan werken met de ondertekeningsstroom van het bedrijf. GlobalSign heeft het DSR van GetAccept voorzien van geldige handtekeningen binnen de Adobe-productsuite, ondersteuning voor eIDAS, en het bedrijf voorzien van een vertrouwde oplossing voor de validatie van digitale handtekeningen op lange termijn.

“Het is geweldig om te weten dat we GetAccept de oplossing hebben kunnen bieden die ze nodig hadden om aan de veranderende behoeften van hun klanten te voldoen, vooral als het gaat om kritieke regelgeving zoals eIDAS”, aldus Andreas Brix, Program Manager, GlobalSign. “We zijn blij dat we een belangrijke aanvulling kunnen zijn op het GetAccept-platform om hun klanten in staat te stellen hun verkoopresultaten te verbeteren.”

Om meer te weten te komen over de oplossing die GlobalSign voor GetAccept heeft gecreëerd, kunt u het succesverhaal hier downloaden. Een podcastgesprek met Smajic is ook beschikbaar. U kunt het hier beluisteren

Over GetAccept

Van de Y Combinator-klas van 2015 tot marktleider, GetAccept heeft als missie de manier waarop bedrijven hun verkoop regelen radicaal te veranderen. GetAccept is een Digital Sales Room-platform dat populaire verkooptechnologiefuncties zoals voorstel- en contractbeheer, het maken van content, gepersonaliseerde video en chat, de tracering en analyse van documenten en elektronische handtekeningen op één plaats bijeenbrengt. GetAccept, dat onlangs door G2 werd uitgeroepen tot leider in de categorie Digital Sales Room, maakt ruimte voor betere virtuele partnerschappen tussen verkopers en hun kopers.

Het platform werd opgericht door de Zweedse ondernemers Samir Smajic, Mathias Thulin, Jonas Blanck en Carl Carell, en bedient meer dan 40.000 gebruikers in meer dan 4.000 verschillende ondernemingen in meer dan 50 landen.

Als een van de meest diepgewortelde certificeringsinstanties ter wereld is GlobalSign de grootste leverancier van betrouwbare identiteits- en beveiligingsoplossingen waarmee bedrijven, grote ondernemingen, cloudserviceproviders en IoT-innovators wereldwijd hun online communicatie kunnen beveiligen, miljoenen geverifieerde digitale identiteiten kunnen beheren en authenticatie en encryptie kunnen automatiseren. Zijn hoogwaardige PKI- en identiteitsoplossingen ondersteunen de miljarden services, apparaten, mensen en dingen die deel uitmaken van het IoT. GMO GlobalSign is een dochteronderneming van het in Japan gevestigde GMO GlobalSign Holdings K.K en GMO Internet Group, en heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Verdere informatie vindt u op https://www.globalsign.com.

Media Relations Contact

Public Relations Director – Regio West