GlobalSign kondigt ondersteuning voor ACME OV-certificaten aan

15 March 2023

GlobalSign kondigt ondersteuning voor ACME OV-certificaten aan

ACME-ondersteuning nu beschikbaar voor een lage prijs van een vertrouwde CA

BOSTON, Mass., 15 Maart 2023 -- GMO GlobalSign (https://www.globalsign.com/nl-nl), een wereldwijde certificeringsinstantie (CA) en toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale ondertekening, identiteiten en beveiliging voor het IoT, kondigde vandaag de uitbreiding aan van zijn ACME-service (Automated Certificate Management Environment) om Organization Validated (OV) SSL/TLS-certificaten te ondersteunen. OV-certificaten verifiëren onmiddellijk de authenticiteit van een bedrijf of organisatie, en bieden sterke bescherming voor websites en bedrijven door HTTPS te activeren, zodat uw organisatie alle interne en externe communicatie volledig kan beveiligen. De ACME OV-certificaten van GlobalSign worden uitgegeven vanuit Atlas, het cloudgebaseerde platform voor grootschalig certificaatbeheer, om vertragingen in de levenscyclus van certificaten te voorkomen. De ACME OV-certificaten van GlobalSign zijn ideaal voor een breed scala aan organisaties die op zoek zijn naar een hoog niveau van ondersteuning – en een betaalbare prijs – van een van 's werelds meest vertrouwde en betrouwbare certificeringsinstanties.

Het ACME-protocol automatiseert het levenscyclusbeheer voor SSL- en TLS-certificaten en biedt een kader voor een client om rechtstreeks te communiceren met een CA zoals GlobalSign voor de uitgifte, installatie, intrekking en vervanging van digitale certificaten. De ACME-service van GlobalSign biedt klanten de flexibiliteit om elke ACME-client die aan de gedefinieerde specificaties voldoet te gebruiken voor een directe interface met Atlas. Ideale klanten voor ACME OV-certificaten variëren van ondernemingen tot dienstverleners, evenals nichemarkten zoals hoger onderwijs, gezondheidszorg, internet gaming en e-commerce.

“We zijn erg blij dat we onze klanten deze mogelijkheid kunnen bieden”, aldus Julie Olson, Associate Product Manager bij GlobalSign. “Niet alle CA's bieden veel ondersteuning voor ACME OV. Maar dat is wel noodzakelijk in de snel bewegende, veiligheidsbewuste wereld van vandaag. Met GlobalSign krijgt u niet alleen ons platform voor certificaatbeheer met hoge beschikbaarheid voor een snelle uitgifte, maar profiteert uw organisatie ook van ons wereldwijde klantenserviceteam tegen prijzen die uw bedrijf zich kan veroorloven. Het is het perfecte aanbod voor de zakelijke omgeving van vandaag.”

Het gebruik van GlobalSign voor het beheer van ACME OV-certificaten biedt heel wat voordelen. Uw bedrijf verliest geen tijd meer met het invullen van Certificate Signing Requests (CSR's) en het handmatig voltooien van domeinvalidaties, en hoeft niet meer van server naar server te gaan om nieuwe certificaten te installeren en oude te vervangen. U krijgt ook volledige ondersteuning en service level agreements van 's werelds meest toonaangevende CA. Meer informatie over de ACME OV-opties van GlobalSign vindt u op https://www.globalsign.com/nl-nl/acme-geautomatiseerd-certificaatbeheer

Als een van de meest diepgewortelde certificeringsinstanties ter wereld is GlobalSign de grootste leverancier van betrouwbare identiteits- en beveiligingsoplossingen waarmee bedrijven, grote ondernemingen, cloudserviceproviders en IoT-innovators wereldwijd hun online communicatie kunnen beveiligen, miljoenen geverifieerde digitale identiteiten kunnen beheren en authenticatie en encryptie kunnen automatiseren. Zijn hoogwaardige PKI- en identiteitsoplossingen ondersteunen de miljarden services, apparaten, mensen en dingen die deel uitmaken van het IoT. GMO GlobalSign is een dochteronderneming van het in Japan gevestigde GMO GlobalSign Holdings K.K. en GMO Internet Group, en heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Verdere informatie vindt u op https://www.globalsign.com/nl-nl

Contact mediarelaties
Director of Public Relations – West Region